Subject: Harju maakonna maavarade teemaplaneeringu vastamistähtaja pikendamine
From: "Margus Kirss" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Tue, 13 May 2025 10:39:16 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Pöördun teie poole teatega, et Kuusalu Vallavalitsusel ei ole võimalik
tähtaegselt esitada arvamust Harju maakonna maavarade teemaplaneeringule.
Seoses volikogu töökorraga on teema arutusel 13.05.2025 toimuvas volikogu
keskkonna- ja ehituskomisjonis. Komisjoni istungil saavad volikogu liikmed
anda sisendit teemaplaneeringule ning seejärel koostatakse vastavasisuline
eelnõu arvamuse andmiseks. Peale komisjoni toimumist proovin ette
valmistada eelnõu ning see panna 22.05 toimuvale Vallavalitsuse istungile.
Seoses eeltooduga palun pikendada vastamistähtaega kuni 22.05 ning võtta
arvesse ka siis laekuvad seisukohad.

Lugupidamisega,

Margus Kirss

keskkonnaspetsialist
Kuusalu Vallavalitsus

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
606 6391
 <http://www.kuusalu.ee/> www.kuusalu.ee
Mõisa tee 17| Kiiu alevik | 74604 Kuusalu vald | Harju maakond

 <https://www.facebook.com/Kuusalu-vald-161786783965582>